zombiegirl87

Alla inlägg under april 2015

Av Maggy - 30 april 2015 14:05

Tjo my little freaks!


Idag är det valborg!! Gör ni en sån fin dag? Själv bli det nog att dra till Coop och handla lite gott gott…

Sitter nu lyssna på lite musik dundrande med In this moment… Helt besatthet just nu av detta bandet..



Sitter och kolla på olika språkresor är riktigt sugen på att åka till Storbritannien alltså London finns en språk resa där man läser engelska plus att man få jobba i ett halvår i London.. hade varit kul komma iväg bara slippa lilla tråkiga sverige ett halvår.. ha hänt så mkt så man behöver nog komma härifrån några månader så vad tycker ni ska jag ta chansen att åka? Eller om jag ska stanna kvar hemma?


Och denna dagen är rätt lugn förutom att jag känner mig trött.. singel livet är rätt skönt men visst saknar man nån att kolla film med och mysa i deras knä eller bara dela ett bad med tända ljus och mys musik. Jag tro man vet inte var man har förrän man förlora det.. man ska vara uppmärksam på var man har och inte bara ignorera det, Ne men som sagt singel livet är okej men man saknar dom små delarna så om du ha relation vårda den överraska din partner och visa att den personen är den ända du tänker på..


Ne nu ska jag dra till coop och köpa lite gott och sen sitta och mysa ner mig ha en bra dag och lev gött..


Byebye my little Freaks…

Av Maggy - 29 april 2015 01:20

Hello My little freaks!


Jag vet att jag lovade ett videoinlägg men min cam vill ej funka så de bli en skrivining istället :-)


Jag Heter Mari men jag kallas Maggy av mina vänner som är inte många men än goa..

Jag bor i lilla landskapet Blekinge och ni som inte vet var det ligger så ligger det mellan småland och skåne..

Jag är född och uppvuxen i blekinge vilket gör mig till en tjej som älskar naturen och havet..

Jag kom precis ur ett förhållande för 2 månader sen så jag är ringrostig på singel marknaden...

Mina stora Passioner i livet är väl Musik, skriva, Piercing och tatueringar...

Jag Är stor djur älskar och dra mig inte för något djur eftersom jag tycker om alla sortes djur...

Jag är ett stort Tim burton fan och min absoluta favorit film med honom är Beetlejuice..

Jag lyssnar mkt på Rob Zombie, In this moment och Marilyn manson...

Jag är även ett stort Zombie fan och älskar allt med zombie från kläder till skor, smycken m.m

Jag Älskar skräckfilmer min favorit är House of 1000 corpses...

Jag älskar Living dead dolls.. besatthet.se

Jag är 27 år men känner mig yngre... 

När jag växte upp hade jag smeknamnet Berra...


så de va lite små fakta om mig fråga mig mer om du vill veta mer...


Byebye My little freaks!

Av Maggy - 29 april 2015 01:03


Hello my freaks!


Jag är ny här så detta bli mitt första inlägg så bli inte allt för frågande varför jag beter mig som jag gör.. de är en naturlighet som bara jag själv förstå.. kommer göra många video inlägg mer än att skriva för som ni nog förstå är jag rätt lat av mig ;-)...


jo jag måste erkänna att detta är inte min första blogg men just nu är detta är mitt nya liv då jag behöver skriva av mig och prata av mig hur jag än framstår så är jag snäll.. men också reta du upp mig så bli jag mkt ond..


tänkte ge er mitt första videoblogg ikväll då jag ändå inte kan sova och känner att allt behöver komma ut ur garderoben vill säga en hel del skelett som samla damm så förbred er på en trött men ändå smått glad brud..


Byebye my little Freaks!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Detta är min nya blogg som handlar om mig och mitt liv.. mkt nöje...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards