zombiegirl87

Direktlänk till inlägg 1 maj 2015

1:a maj

Av Maggy - 1 maj 2015 13:25

Tjo my little freaks!

Sitter och kolla ut genom fönstret kan man bli mer deppig av väderet vi ha just nu grått och trist... Kollar på film då dagen inte ha mer att erbjuda känns less men ändå rätt okej... Sitter och söker jobb runt hela Sverige eftersom det är ett måste om man inte sitter fast av nån anledning i lilla Blekinge...

Kollar även in little folk på dejting sidor rätt trist att kolla på en frågade mig varför jag va där och inte på krogen? jo kan nog beror på att jag inte tycker en fullehund är en bra början på något tro mig man kan ångra sig grovt nästa dag... Hände mig en gång för många år sen och de gör jag inte om....

Mår annars hyfsat och nu ska jag kolla klart min film sen bara relaxa... Ha de gött...

Byebye my little freaks!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maggy - 27 maj 2015 23:03

Hello all my little freaks!!!Ja idag är det onsdag och snart torsdag... Ligger i sängen och ska försöka sova snart somnade innan så vaknade typ för 10 minuter sen sovit typ i 3 timmar... Normalt... Not!! Idag ha varit en rätt lugn dag förutom att jag...

Av Maggy - 17 maj 2015 20:22

Hello my little freaks!Idag har jag hat värsta oturs dagen... de börja med att jag gick ner i förrådet för att leta efter en grej och tog bort en låda som tyvärr höll upp typ 5-6 andra lådor med tunga grejer i. Så jag hann inte flytta mig och allt la...

Av Maggy - 8 maj 2015 20:27

Hello all my little freaks!!!   Idag är det fredag och jag är världens sämsta på att uppdatera min blogg jag vet eftersom jag mest gör absolut inget annat om dagarna haha ;-D... just nu sitter jag och väntar på att min handkontroll till ps3 ska...

Av Maggy - 4 maj 2015 13:50

Tjo my little freaks!! Idag är det måndag och en rätt grå och tråkig måndag.. Igår hade vi sol och skönt därför gillar jag Blekinge för man känner sig nära naturen mer än om man bott i storstan.. Trött som bara den ha inte sovit mkt i natt haf...

Av Maggy - 30 april 2015 14:05

Tjo my little freaks!   Idag är det valborg!! Gör ni en sån fin dag? Själv bli det nog att dra till Coop och handla lite gott gott… Sitter nu lyssna på lite musik dundrande med In this moment… Helt besatthet just nu av detta bande...

Presentation


Hej Detta är min nya blogg som handlar om mig och mitt liv.. mkt nöje...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards