zombiegirl87

Alla inlägg den 4 maj 2015

Av Maggy - 4 maj 2015 13:50

Tjo my little freaks!!

Idag är det måndag och en rätt grå och tråkig måndag.. Igår hade vi sol och skönt därför gillar jag Blekinge för man känner sig nära naturen mer än om man bott i storstan..

Trött som bara den ha inte sovit mkt i natt haft magvärk men den ha gått över... Efter alvedon besöket hehe... Ne men annars sitter jag mest nu och kolla runt på nätet lyssnar på lite rob zombie....

Funderar på om man ska kolla på house if 1000 corpses idag är som sagt min favorit film inom skräck... Eller kanske uppföljaren the devils rejects... Rätt okej den med...

Ne men va ner... Jo vill tatuera mig känns som hundra är sist jag gjorde det så ha fått lite sug för att göra det... :-)

Sen nu när man är singel skriver killar dom konstigaste sakerna man undra i. Man ska skratta eller bara gråta av skratt till visa kommentarer som en kille frågade om jag tyckte om wetsex.. Jag tänkte nej... Varför tro du jag är helt galen... Men vi ha alla våra fetischer... Min fetisch? Jag tycker om smärtan som man få när man pierca sig och tatuera sig det är något skönt över det hela ;-)

Byebye my little monsters!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej Detta är min nya blogg som handlar om mig och mitt liv.. mkt nöje...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards